Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Welcome to my hideous blog. Do not forget to leave your footsprint at my chatterbox below there. Be my followers, if you don't mind. Come here everyday ^^

CHANGE THIS SECTION WITH YOUR OWN.

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice

PUT YOUR CBOX CODE HERE.
WITDH BAWAH 270PX.

My Loyal Followers

Letak code kotak followers anda disini. Pastikan width kotak followers anda bawah 270px. Terima kasih :D

CHANGE THIS WITH YOUR OWN.
WITDH KOTAK FOLLOWERS BAWAH 270PX.

Blog Sponsors

Skin design by FHazwani
Tool used Gimp & Pixlr Editor
Best view only in Google Chrome

DONT EVER REMOVE THE OWNER SKIN DESIGN.
F is for Friend

Entry updated on Friday, December 23, 2011
Entry got 2 comments | Fly to top :3




:d: Bosannyerr. Holiday for me is nothing. Haishh. Lamanya nak bukak sekolah balek :face13: Rindu banget sama teman-2. Walaooo! Haa. Cakap pasal kawan sekolah. Aku nak cerita siket tentang kawan-2 aku yang super crazy kat sekolah tuh. Jeng-3. Lets begin:119:


1. Nur Hidayah Binti Ariff. Noe jer orang panggil. Nak pames lagi, Noe Pendek. Ops. Jangan marah Noe. Gurau saje. :face45: Kat sekolah, dia kira orang yang paling rapat lah dengan aku. Mana taknya. Sama jer gila. :face75: Well, dia ni a big fan of Katak Frog Alaaa. Yang kartun tuhh. Tau kan? Birthday dia selang sehari birthday aku. Okaylah, kita proceed kat orang lain pulak.


2. Adam Malik Bin Bolhassan. Adam boleh. Malik pun boleh. :face50: Dia ni Ketua Pengawas kat sekolah kitorang. Well, mestilah rasa bangga ada kawan Ketua Pengawas. Haha.buekk Kawan dengan dia ni ada bahaya sikit. Mana taknya. Asyik kena paksa belajar je. Haishh. :face71: Tapi takpe, Best jugak tau. Haha. Okay. Next:119:


3.Nur Yusolihah Binti Yunus :i: Siti Mezhura Binti Adnan. Haa. Diorang ni lah BFF aku. Sorry tak letak korang kat 863287d81fb051ea1973530885a469fast place. Tapi korang lah 1st place di hati aku tau. Muah2:face19: Hahaha. Aku berkawan dengan diorang dah dekat nak enam tahun. Kesan kemari berkepit. Mcam belangkas. Belangkas pun tak macam kitorang:face56: Tapi tahun depan, diorang dah tak sama sekolah dengan aku lagi. Diorang dapat masuk UPSI. Kesian aku. Maseh menjawat jawatan Budak Sekolah :face59: Takper2. Tauhun depan last lah aku jadi budak sekolah. Weewmush


Haa. Tu saja yang aku nak story morry kat entri kali ni. Nanti kita jumpa lagi okay? :11: Adios amigos people. Pandai baca pandai komen tau. Sayang korang.


emoticon14 : Kepenatan lepas ator blog Si Gemok tadi. love