Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Welcome to my hideous blog. Do not forget to leave your footsprint at my chatterbox below there. Be my followers, if you don't mind. Come here everyday ^^

CHANGE THIS SECTION WITH YOUR OWN.

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice

PUT YOUR CBOX CODE HERE.
WITDH BAWAH 270PX.

My Loyal Followers

Letak code kotak followers anda disini. Pastikan width kotak followers anda bawah 270px. Terima kasih :D

CHANGE THIS WITH YOUR OWN.
WITDH KOTAK FOLLOWERS BAWAH 270PX.

Blog Sponsors

Skin design by FHazwani
Tool used Gimp & Pixlr Editor
Best view only in Google Chrome

DONT EVER REMOVE THE OWNER SKIN DESIGN.
Saya kembali ~

Entry updated on Wednesday, November 13, 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Hello & Assalamualaikum

Uhukk uhukk. Shiah. Kinda berhabuk dah blog ni. Lama dah tak hupdet. Maklumlaa. Sekarang dah jadi mahasiswi UPSI ( Universiti Pendidikan Sultan Idris ). Dah dekat nak 2 bulan saya kat sini. Alhamdulillah. Rezeki lah katakan. At first memang rasa macam tak best giler dok sini. Mana tak nya, member semua takdaq. Yang ada ADAM sorang. Tak kan nak macam belangkas dengan Adam kot -.- Hishh.

Tapi lama kelamaan saya dah boleh biasakan diri. Insan pertama yang saya kenal is Siti Nor Atikah Ngatiman. Dia roommate saya dulu. Saya kenal dia masa pendaftaran lagi. Bersyukur gile dapat rommate yang dah dikenali. Taklah awkward sangat. Orangnya baik. Comel. Budak sains sukan woo. Dia selalu jaga saya masa saya homesick dulu. Caring budak ni. Tapi sekarang dia dah tak sebilik lagi dah dengan saya. Yelaa, budak PALAPES kan. Hehehe.

Next! HAHAHA. Masa orentasi dah nak habis, saya kenal dengan budak2 dari SARAWAK pulak. Thats what we called, member kampong. HAHA. Siapa? Sabaq sat boleh dak? HAHAHA. Jeng jeng jeng ~
Lets me introduce sorang demi sorang.

First, Siti Fatimah binti Adam. Panggil Fafae je. Dia roommate saya sekarang. Kehulu kehilir memang dia lah yang sentiasa bersama saya. Susah ke senang ke. Ribut ke. Salji ke. Dia sentiasa ada. Pendek cerita, dimana ada saya, distu ada dia :)

Next, Dayang Nurshahada Aqma binti Abang Sarkawi. Kalau dah jumpa budak ni memang ada je tak betul. Nak gelak je memanjang. HAHA. Benda kecik boleh jadi besar. Selalu nak betengkar. Tapi dia best! Sporting. Semoga bahagia ye Mak Katak bersama Putera Z ^^

Seterusnya Nor Izainee binti Osen. Atau lebih di kenali sebagai Siyak Gomez hahaha. Hot gitu :D Kalau dia tak ada memang sunyi kitorang. Ada je yang dia buat supaya kitorang gelak. Shes the best of the best ko paham? HAHA.

Next is Nurelya Fatin binti Sabuddin. Dalam ramai2, dia sorang je tak sama kos. Dia ni sibuk duduk dalam gua mengkali sejarah orang zaman dulu. HAHA. Tapi walau kitorang tak sama kos, kitorag tetap bersama tau. Best buddies forever. Aminn.

Lastly, Merlini binti Singki. Haa, hang jangan dok main2 dengan budak ni. Paneh telinga kalau dia dah bersuara tau. HAHAHA. Kenal dia masa sesi memperkenalkan diri. Dah tau sama budak Sarawak, apa lagi. Beloya sampei sik ingat dunia kata urang HAHAHA.










Okaylah. Nak out dulu. Nanti ada masa kita story mori lagi. Banyakkkkkkk sangat benda yang saya nak cerita. Tapi memnadangkan assigment dah memanggil manggil dah tu, so lain kali je lah ek? Babai ^^ Assalamualaikum :)