Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Welcome to my hideous blog. Do not forget to leave your footsprint at my chatterbox below there. Be my followers, if you don't mind. Come here everyday ^^

CHANGE THIS SECTION WITH YOUR OWN.

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice

PUT YOUR CBOX CODE HERE.
WITDH BAWAH 270PX.

My Loyal Followers

Letak code kotak followers anda disini. Pastikan width kotak followers anda bawah 270px. Terima kasih :D

CHANGE THIS WITH YOUR OWN.
WITDH KOTAK FOLLOWERS BAWAH 270PX.

Blog Sponsors

Skin design by FHazwani
Tool used Gimp & Pixlr Editor
Best view only in Google Chrome

DONT EVER REMOVE THE OWNER SKIN DESIGN.
Kisah Dari Hati

Entry updated on Wednesday, November 4, 2015
Entry got 0 comments | Fly to top :3


Its been a long day...without you my friend...

Hai bloggers. Lama dah tak berjumpa. Maaf, aku leka dengan dunia. Kejar apa yang tak patut aku kejar. Sampai aku lupa kau. teman aku mengadu saat aku susah, Saat aku senang, Maafkan aku.

Hey, kau tahu, tak lama lagi cuti pertengahan semester. Waduh. Tutp tap tup tap. Tak lama lagi tamatlah 5 semester aku kat UPSI ni. Cepatkan masa berlalu. Dan sepanjang 5 semester aku kat sini macam macam benda jugak laaa jadi kat aku ni. Ada sedih. Ada gembira. Ada suka. Ada duka. Ada tangis. Ada tawa. Ada benci. Ada cinta. Ada kau. Ada aku. bila lagi nak bersatu? Eh. Jauh aku merepek hahaha,

Aku ada cerita ni. Sedih. Gembira. Semua ada. Kau nak tahu tak, lagi dua hari, "dia" nak start kem berterusan "dia" dah. Dan tinggal laa aku kat sini terkapai kapai kelemaaaaaaasan. dan kemalasan. Chait. Jadi, utuk kurangkan rasa rindu aku tu, macam macam aku try buat untuk spend time dengan dia. Nak keluar jenjalan? Memang tak laa. Bukan masalah duit, Masalah MASA. Wei aku student lagi. Assignment lagi, kelas lagi. Mana nak dapat masa free. 

Jadi aku gunalah akal aku yang kdang tak berapa nak waras ni. Ajak ngedate kat library. Hapeee? LIBRARY? Tak strategik langsung. Laa, biarlah. Atleast ada ramai orang. Boleh buat elak hadirnya orang ketiga keempat kelima keenam dan sebagainya. Sekaligus, "Laaa takrabuz zina" Ngeh ngeh ngeh, Bijak kan aku? Dalam pada masa yang sama boleh lepas rindu sekali siapkan assignment. Memanja tu bonus. Chait. Gatal! Hahahaha.

Tapi kan, betul apa orang selalu cakap. Berbahagia bepada pada. takut nanti singgah sebentar cuma. Tapi ko degil. Happy sokmo. Kan dah emmm. Padan muka kau! Kejap je kan? Nak buat macam mana. Tu teguran tuhan sebenarnya. Taknak ko alpa, leka dengan dunia. Sedang akhirat sibuk kejar kau. Insaflah. HAHAHA. Wei. Aku serious. Okay.

"Kau" yang ada kat hati. Maafkan aku. Aku cuma manusia. Yang tak lari dari dosa. Yang tahunya buat salah dari betulkan apa yang sepatutnya. Begini, apa kata 'kau' letakkan diri 'kau' kat tempat aku berdiri duduk baring telentang sekarang. 'kau' rasa aku akan bahagia dengan apa yang aku katakan? 'kau' rasa aku bahagia dengan statement yang aku berikan? Tidak bukan. 'kau' katakan hati kau, sedih suka duka kau tak siapa peduli. tak siapa ambil tahu. Jadi, aku siapa? Bukan manusia? Bukan sesiapa? Jadi aku ini apa? Setiap gerak geri kau aku perhatti. setiap kata kau aku semat di hati. sertiap senyum kau buat ku senyum sendiri. Setiap luka kau aku menangis bagai tiada esok hari. Sekali lagi aku tanya, aku siapa? 

Hmm, biarlah. Sedih itu pasti. Tapi aku cuba mematangkan diri. Bukan sebab aku malas nak peduli. Bukan sebab aku dah auh hati. sebab aku tahu, ini mainan hati. Sebab hati sifatnya.... kau jawablah sendiri. Andai ada salah aku, aku pohon kemaafan dari kesemua jari aku termasuk jari kaki. Kau tahu, aku sunyi. Sebab kau tak ada kat sisi. Aku sendiri, kat sini. Sekali lagi. Maafkan aku. Maaf. Ya, ikhlas dari hati insan yang hatinya hampir mati. Jaga diri. Moga kau tak lupa yang kau selamanya ada aku yang akan mengisi hari hari kau yang sepi :')

Baiklah blogger. tamat kisah sedih aku hari ni. Nak sambung buat assignment. nanti kalau aku ada ceritta lagi, kita borak borak, sembang-sembang sampai besok pagi. Okay? Assalamualaikum.